«
  1. Anasayfa
  2. Teknoloji
  3. Duygu ölçümüyle şirketlerde erken uyarı dönemi başladı

Duygu ölçümüyle şirketlerde erken uyarı dönemi başladı

duygu-olcumuyle-sirketlerde-erken-uyari-donemi-basladi.jpg

Kurumlarda iletişim için kullanılan WhatsApp, e-posta veya özel mesajlaşma sistemlerinde veriler tek bir yerde saklanmadığı ve analiz edilemediği için şirket hafızası oluşmuyor. Kişisel yazışmalar, iş yazışmaları ile karışıyor ve çalışanlar işten ayrıldığında kritik bilgiler de beraberinde kayboluyor. Şirketlerin satış sürecini hızlandıran mobil uygulama Ekmob SFA (Satış Gücü Otomasyonu), Live modülüyle bu soruna çözüm buluyor. Satış ekibinin tüm süreci kayıt altına alınabilir hale geliyor ve Nörolinguistik Programlama (NLP) sayesinde en hızlı şekilde notlar analiz edilip, anlık uyarı sağlanıyor…

Şirketlerin satış sürecini hızlandıran mobil uygulama Ekmob SFA (Satış Gücü Otomasyonu), iletişim süreçlerini daha verimli hale getiriyor. Ekmob SFA’nın Live Modülü sayesinde satış ekiplerinin tüm aktiviteleri tek bir merkezde toplanıyor. Böylece kurumsal hafızanın yok olması engelleniyor. Şirketlerde satış ekiplerinin iletişimi için kullanılan WhatsApp, e-posta vb. uygulamalar kişisel yazışmalar ve iş yazışmalarının karışmasına sebep oluyor. Çalışanlar işten ayrıldığında kritik bilgiler de beraberinde kayboluyor. Böylece görev takibi manuel yapılıyor ve görüşmeler kurumsal hafızaya akmıyor. Ekmob’un Live modülü, bu soruna çözüm olurken NLP verileri analiz ederek anlık uyarı sağlıyor. 

Yöneticiler notları analiz edemiyorlardı

Satış organizasyonlarında şirketlerin mevcut müşteri ilişkileri yönetimi (CRM) yazılımlarında kullanımın düşük olması tek taraflı iletişimden kaynaklanıyor. Satış ekipleri müşteri ve müşteri adayları ile yaptıkları görüşme notlarını girseler bile bu notlar özelinde gerekli aksiyonları almak için mevcut CRM yazılımları eksik kalıyor. Ayrıca kalabalık ekiplerde girilen bu kadar çok notun okunması, analiz edilmesi ve ekibe geri bildirim verilebilmesi yöneticiler için ciddi bir zaman kaybı oluşturuyor.  Ekmob geliştirdiği teknoloji sayesinde girilen notları anlayıp yöneticiye geri bildirim veriyor ve hızlıca satış personeli ve müşteri ile ilgili aksiyonunu alabiliyor.

Kurumsal hafıza nasıl korunuyor?

Ekmob’un Live modülü iş süreçlerini daha verimli hale getirmek için geliştirildi. Live modülü, tüm ekibe hiyerarşiye bağlı olarak iletişim ve etkileşim imkanı veriyor. Ekip içindeki tüm iletişim, WhatsApp, mail vb uygulamalar yerine Ekmob üzerinden sağlanıyor. Çalışan ve yönetici arasında anlık iletişim sağlayan Live modülü, aktiviteler, müşteri ve fırsat kazanımı gibi süreçlerdeki tüm aşamaların kolayca kronolojik bir şekilde görüntülenebilmesini sağlıyor. Dinamik yapısı sayesinde günlük operasyon takibi kolaylaşıyor ve keyifli hale geliyor.

Duygu ölçümü yapıyor

Ekmob Google altyapısı ile çalışan NLP ile duygu ölçümünü bir adım ileri taşıyor. Yazılan notun duygu ölçümünü yapıyor. Sonucunda olumlu, olumsuz ya da nötr durumuna göre bir skor oluşturuyor. Bu altyapı ile belirli bir skor altında kalan olumsuz duygu içeren notlar Ekmob’da yönetici ekip ile paylaşılabiliyor.

Yöneticiler özellikle kalabalık ya da aktivite sayısı fazla olan ekiplerde önemli olan aktiviteleri ya da notları gözden kaçırabiliyorlar. Gün içerisindeki olağan yoğunlukta aksiyon alınması, ekibe geri bildirim verilmesi, ek bilgi alınması gereken ya da farklı departmanların bilgilendirilmesi gereken durumlar gözden kaçırılabiliyor. Bu nedenle sistem, Google altyapısı ile duygu ölçümü yaparak önemli noktaları yöneticilere bildirim olarak gönderiyor. Bu sayede müşteri etkileşimleri sonucu alınan notlardaki haberdar olunması gereken durumlar anında yakalanabiliyor.

NLP olası sorunları farkediyor

NLP sayesinde, müşteriyle oluşabilecek sorunlar ve bu tür durumlar karşısında ekipte oluşabilecek motivasyon düşüşleri hızlı bir şekilde tespit edilip, gereken aksiyonlar alınabiliyor. Bu sayede müşteri ve fırsat kaybedilme riski azalıyor. Aynı zamanda hızlı müdahale sonucunda müşteri memnuniyeti artırılıyor. Şirketlerin satış sürecini hızlandıran ve temsilcilerin görevlerini otomatikleştirmeye yarayan mobil uygulama Ekmob SFA, satış süreçlerini hızlandırırken aynı zamanda verilerin kayıt altına alınması ve kayıtlı verilere kolay ulaşım faydası da sunuyor.

Ekmob SFA kullanan satış ekiplerinin bilgiye anlık ulaşarak verimliliklerini artırdığını söyleyen Ekmob Kurucusu ve CEO’su Sunay Şener, “Live modülü ve NLP özelliğiyle kurumsal hafıza oluşturuluyor ve müşteri taleplerine anlık aksiyon alınabiliyor. Ekip içindeki tüm iletişimi Ekmob’a taşıyarak daha verimli bir sürece geçiriyor, hiçbir sorunun gözden kaçmamasını sağlıyoruz” diyor. 

 

Ekmob Hakkında:

Ekmob şirketlerin satış süreçlerini tek bir platformdan yönetilmesine imkan sağlayan, satış ekiplerinin müşteri yönetimi, ticari satış süreçleri, tahsilat gibi bir çok süreci aynı anda yönetebildiği bulut tabanlı bir platformdur. Mesajlaşma, ERP, CRM, Mail, BI gibi satışa direkt etki eden araçları dağınık bir şekilde kullanan şirketler, Ekmob SFA kullanmaya başlamaları ile birlikte tüm süreçlerini tek bir platform üzerinden daha hızlı, verimli ve anlık yönetebilme imkanına sahip olurlar. Ekmob, SFA (Satış Gücü Otomasyonu) yazılımıyla firmalara hizmet sunarak, satış ekiplerinin süreçlerinde dijitalleşme ile birlikte yeni bir kültür inşa eder ve aynı zamanda satış ekiplerinin faaliyetlerini daha etkin bir şekilde raporlama imkanı sağlar. Bu özellikler sayesinde Ekmob, satış süreçlerinde %40’a varan verimlilik artışı sunar. Verimlilik, performans, proaktif yönetim ve anlık veri erişimi gibi avantajları kolay kullanım deneyimiyle bir araya getirir. Ekmob, aralarında Pronet, Bein, ACN Sigorta, Fıratpen ve Pirelli’nin de bulunduğu 200 firmada 5 bin üzerinde kullanıcıya hizmet veriyor.

 

Kaynak: (BYZHA) Beyaz Haber Ajansı

Bir Cevap Yaz

HaberHD Hakkında

Bir Cevap Yaz

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar işaretlendi *