«
  1. Anasayfa
  2. Teknoloji
  3. Ekmob şirketlere haftada 1 gün zaman tasarrufu sağlıyor

Ekmob şirketlere haftada 1 gün zaman tasarrufu sağlıyor

ekmob-sirketlere-haftada-1-gun-zaman-tasarrufu-sagliyor.jpg

Şirketlerin satış sürecini hızlandıran mobil uygulama Ekmob SFA (Satış Gücü Otomasyonu), kurumlar için yüzde 40’a varan oranda verimlilik artışı sağlıyor. Ekmob SFA sayesinde her bir satıcı haftada 8 saat zaman tasarrufu sağlıyor. Böylece hem kurumlar karbon emisyonunu azaltıyor hem de haftada 1 günlük iş verimliliği kazanıyor. 

Satış ekibi otomasyonu şirketi Ekmob, satış yönetimi süreçlerinde yeni bir kültür oluştururken ekiplerin verimliliğini de artırıyor. Ekmob SFA (Satış Gücü Otomasyonu) uygulamasıyla kurumlar yüzde 40’a varan oranda verimlilik artışı yakalıyor. Ekmob SFA sayesinde her bir satıcı haftada 8 saat zaman tasarrufu yaparken kurumlar hem karbon emisyonunu azaltıyor hem de haftada 1 günlük iş verimliliği kazanıyor.

Şirketlerin satış sürecini hızlandıran ve temsilcilerin görevlerini otomatikleştirmeye yarayan mobil uygulama Ekmob SFA, kurumların ve satış ekiplerinin hayatına her geçen gün daha fazla giriyor. Satış süreçlerini hızlandırırken aynı zamanda bilginin kayıt altına alınması ve kayıtlı bilgiye kolay ulaşım faydası da sunuyor. Satışçıların ziyaret hazırlığından, satış esnasında alınan notlara ve raporlamaya kadar tekrarlanan işleri otomatikleştirmeye yardımcı olan Ekmob SFA, sahada görev yapan satış ekiplerinin veri kalitesini yüzde 50 artırıyor.

Satışa dönüşen işleri yüzde 25 artırıyor

Ekmob SFA kullanan satış ekiplerinin daha iyi bir planlama ile müşteride geçirdiği zamanı azalttığını belirten Ekmob Kurucusu ve CEO’su Sunay Şener, “Bu satış gücü otomasyonu yazılımıyla satış ekipleri haftada 1 günlük (8 saat) zaman ve iş verimliliği tasarrufu yapabiliyor. Ekmob SFA ile satışa hizmet eden aktivite adedi de yüzde 25 artıyor” diyor.

Artan maliyetler nedeniyle satış gücü otomasyonunun satış ekipleri olan firmalar için son derece önemli hale geldiğini belirten Şener, şöyle konuşuyor: “Kurumlar kullanılan otomasyon sayesinde müşterileriyle daha etkili iletişim kuruyor. Doğru müşteriye hitap ederek satış hacmini artırıyor. Bunu yaparken daha az yol katediyor ve satışa yönelik maliyetlerini yüzde 20’den fazla azaltıyor. Ayrıca her yıl bu avantajla birlikte satış faaliyetlerini daha sürdürülebilir hale getiriyor.”

 

Kaynak: (BYZHA) Beyaz Haber Ajansı

Bir Cevap Yaz

HaberHD Hakkında

Bir Cevap Yaz

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar işaretlendi *